Запис Детальніше

Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре
 
Creator Гайденко, В.
 
Subject Пауло Фрейре
філософія освіти в Бразилії
Paulo Freire
philosophy of education in Brazil
 
Description У статті розглядається критична педагогіка бразильського освітянина й педагога Пауло Фрейре. Показано основні принципи критичної педагогіки: проблемно зорієнтована освіта, антропологічне тлумачення культури, концеп
ція людської гуманності, критична свідомість та ідеал викладача. Зазначаєть ся, що критична педагогіка перетинається із «уповноваженою освітою» А. Шор, «граничною педагогікою» Г. Жиру та гендерною/феміністською педаго
гіками.
The article is devoted to critical pedagogy developed by Paulo Freire, Brazilian educational theorist and pedagogue. The critical pedagogy’s essential principles (problem oriented education, anthropological view of culture, a per son’s humanity, critical consciousness, the model of a teacher) have been shown. It is stressed that critical pedagogy has much in common with I. Shor’s «empowering education», H. Giroux’s «border pedagogy» and gender/feminist
pedagogies.
 
Date 2013-03-27T10:14:23Z
2013-03-27T10:14:23Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Гайденко В. Філософія освіти в Бразилії: критична педагогіка Пауло Фрейре / В. Гайденко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С. 91-99
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2485
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"