Запис Детальніше

Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції
 
Creator Зязюн, Л.
 
Subject філософія освіти
освітньо-виховна теорія
philosophy of education
education and upbringing theory
 
Description У філософії освіти як «людиноцентричному
вченні про мудре ставлення до освіти» [26, 20] і, відповідно, про розвиток мудрості освітньою систе мою для досягнення людиноцентризму належне місце можуть зайняти пошуки французьких теоретиків педагогіки щодо значення освіти у відтворенні лю дини, її наукового, соціально культурного й дер жавного статусу. У статті узагальнюються основні
ідеї науковців інституційного, недирективного, са морозвиваючого та інших педагогічних підходів до розвитку та саморозвитку особистості.
Achievements of the French pedagogical theorists on significance of edu cation in man’s reproduction, his scientific, socio cultural and public status could play an important role in Philosophy of Education as «an anthropocen trical teaching about wisdom regarding education» [26, 20] and, corresponding ly, about wisdom developed by educational system as for the anthropocentrism realization. The article generalizes major ideas of the scholars of institutional, non directive, self developing and other pedagogical approaches to the devel
opment of a personality.
 
Date 2013-03-29T09:10:59Z
2013-03-29T09:10:59Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Зязюн Л. Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо- виховній системі Франції / Л. Зязюн // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2006, №2(4). - С.277-288
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2498
 
Language uk
 
Publisher Видавництво "Майстер-клас"