Запис Детальніше

До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії
 
Creator Франко, А.
 
Subject компоративний аналіз
відносини в аудиторії в США
відносини в аудиторії в Іспанії
comparative analyses
classroom relations in USA
classroom relations in Spain
 
Description У статті подається порівняльна ха­рактеристика відносин в аудиторії (вик­ладач — знання — студент) в амери­канських та іспанських університетах. Аналіз зазначених відносин пояснює, зок­рема, чому обидві моделі програють у створенні критично мислячих громадян.
This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish
universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens.
 
Date 2013-03-31T00:00:43Z
2013-03-31T00:00:43Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Франко А. До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії / А. Франко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 149-160
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2537
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова