Запис Детальніше

Болонский процесс и педагогическое образование

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Болонский процесс и педагогическое образование
 
Creator Цикин, В.
 
Subject педагогічний про­цес
Болонський процес
оптимальна модель вчителя
педагогічний ВНЗ
pedagogical process
Bologna Process
ideal teacher model's
pedagogical institution
 
Description У статті розгдлядаються основні вимоги до педагогічного про­цесу у світлі Болонської декларації, аналізуються основні принципи
інноваційного підходу на сучасному, інтеграційному етапі. Особли­ва увага надається характеристиці основних компонентів оптималь­ної моделі вчителя й шляхів її формування в педагогічному ВНЗ.
The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher
model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined.
 
Date 2013-04-03T05:49:11Z
2013-04-03T05:49:11Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Цикин В. Болонский процесс и педагогическое образование / В. Цикин // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 277-296
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2549
 
Language ru
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова