Болонский процесс и педагогическое образование
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Болонский процесс и педагогическое образование
|
|
Creator |
Цикин, В.
|
|
Subject |
педагогічний процес
Болонський процес оптимальна модель вчителя педагогічний ВНЗ pedagogical process Bologna Process ideal teacher model's pedagogical institution |
|
Description |
У статті розгдлядаються основні вимоги до педагогічного процесу у світлі Болонської декларації, аналізуються основні принципи інноваційного підходу на сучасному, інтеграційному етапі. Особлива увага надається характеристиці основних компонентів оптимальної моделі вчителя й шляхів її формування в педагогічному ВНЗ. The article discusses the key issues of pedagogical process in the context of the Bologna declaration. The today main principles of the innovative approach are analyzed. Characteristic of the ideal teacher model's main components and the ways of its formation at a teachertraining higher pedagogical institution have been examined. |
|
Date |
2013-04-03T05:49:11Z
2013-04-03T05:49:11Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цикин В. Болонский процесс и педагогическое образование / В. Цикин // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 277-296
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2549 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|