Запис Детальніше

Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти
 
Creator Даренський, В.
 
Subject стратегії вик­ладання філософських дисциплін
"інтелектуальний провінціалізм"
"історико-філософська діалогіка"
philosophy teaching at the higher education system
"intellectual provincialism"
"dialogue"
 
Description У статті розглянуті стратегії вик­ладання філософських дисциплін, зокре­ма, принцип подолання "інтелектуально­го провінціалізму" на основі культури "історико-філософської діалогіки". Ви­значений цільовий принцип філософської освіти, яким має бути розбудова "онто­логії індивідуальності" на основі актуа­
лізації свідомого самовизначення студента у
смисложиттєвих цінностей.
The philosophy teaching at the higher education system is analyzed in the given article. In particular, the principles of "dialogue" as a remedy to reduce a so-called "intellectual provincialism" are elaborated. The main principle of philosophy teaching is defined as developing the "ontology of individuality". It is pointed out that self-determination of a student in a context of universal spiritual experience would be defined as a sense of philosophy teaching.
 
Date 2013-04-03T05:54:33Z
2013-04-03T05:54:33Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Даренський В. Діалог світоглядних парадигм як принцип викладання філософії в системі вищої освіти / В. Даренський // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 297-308
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2550
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова