Запис Детальніше

Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
 
Creator Хамітов, Н.
 
Subject креативність
філософія освіти
інформація
creativity
philosophy of education
information
 
Description У статті розглядається проблема актуалізації поняття «креативність» у сучасній філософії освіти. Доводиться, що володіння інформацією для учня, сту­дента, аспіранта означає не утримування її у свідомості чи підсвідомості, а вміння ефективно шукати та викори­стовувати інформацію у проблемних си­туаціях. Робиться висновок, що креа­тивність повинна наповнювати сам навчальний процес; у реальній практиці навчання це означає співтворчу комунікацію учителя і учня, викладача і студента.
The paper is devoted to consideration of notion 'creativity' in the contemporary philosophy of education. It is proved that possession of information today does not mean for student its holding in his/her consciousness. The problem is how to teach student to look for information and to use it effectively in the complicated situations. The author underlines that creativity has to imbue the education process. In real practice, it presupposes co-creative communication between pupil and teacher, student and professor.
 
Date 2013-04-06T18:04:18Z
2013-04-06T18:04:18Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Хамітов Н. Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти / Н. Хамітов // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 59-66
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2575
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова