Запис Детальніше

Сутнісний зміст та структура поняття “готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи”

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутнісний зміст та структура поняття “готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи”
 
Creator Коновалова, Л.М.
 
Subject класне керівництво
профільна школа
classroom management
specialized school
 
Description У статті розглядається проблема змісту поняття “готовності вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи”, обґрунтовується її актуальність в контексті реалізації ідей профільного навчання.
Розроблено теоретичну модель готовності вчителів до класного керівництва, яка за своєю структурою являє складне, динамічне, багатоаспектне, особистісне утворення функціонально пов’язаних між собою та
взаємообумовлених компонентів. Готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи виступає результатом спеціальної, цілеспрямованої підготовки вчителів в системі післядипломної освіти, за умови розробки спеціальної програми підготовки.
The paper considers the problem of content of the concept "readiness of teachers to classroom management in a specialized school," justified its relevance in the context of the ideas of specialized education. Developed theoretical model of the readiness of teachers to classroom management that its structure is complex, dynamic, multidimensional, personal formation of functionally interconnected and interdependent components. Readiness of teachers to classroom management in a specialized school is the result of specific, focused training teachers in post-graduate education, provided special training programs development.
 
Date 2013-05-06T21:53:31Z
2013-05-06T21:53:31Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Коновалова Л.М. Сутнісний зміст та структура поняття “готовність вчителів до класного керівництва в умовах профільної школи” / Л.М. Коновалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 30-36
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2714
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова