Запис Детальніше

Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки
 
Creator Ільченко, О.Ю.
 
Subject педагогічний такт
професійні якості вчителя
діти з асоціальною поведінкою
pedagogical tact
quality of teachers
children with antisocial behavior
 
Description У статті розглядається проблема педагогічного такту як найхарактернішої і найскладнішої
професійної якості вчителя, розкриваються особливості педагогічної взаємодії з важковиховуваними дітьми та підлітками, виділяються основні тенденції у виховній роботі з названим контингентом дітей в умовах
сучасної школи.
The paper addresses the problem of pedagogical tact as most characteristic and most complex professional quality of teachers, revealed features of pedagogical interaction with vulnerable children and adolescents, highlights the major trends in the educational work of the named contingent of children in today's schools.
 
Date 2013-05-08T15:02:02Z
2013-05-08T15:02:02Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Ільченко О.Ю. Педагогічний такт як основна професійна ознака вчителя в роботі з дітьми та підлітками, які мають асоціальні прояви поведінки / О.Ю. Ільченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 184-187
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2748
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова