Запис Детальніше

Теорія інтеграції у філософській і психолого-педагогічній літературі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теорія інтеграції у філософській і психолого-педагогічній літературі
 
Creator Степанова, О.Г.
 
Subject інтеграція
диференціація
координація
синтез
інтегративний підхід
інтегративний курс
integration
differentiation
coordination
synthesis
integrative approach
integrative course
 
Description У статті розкривається поняття “інтеграція в освіті”; як результат аналізу відповідної літератури виділяються компоненти досвіду інтеграції та її основи; окреслюються ознаки інтеграційних процесів; в якості значимих для подальшого дослідження даної проблеми виділяються два способи інтеграції – інтегративні підходи та інтегративні курси.
The article reveals the notion “integration in education”; distinguishes the components of the integration experience as the result of the analysis of the corresponding literature; indicates the features of the integration processes; singles out two ways of integration – integrative approaches and integrative courses as significant for the further investigation of this problem.
 
Date 2013-05-10T15:01:01Z
2013-05-10T15:01:01Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Степанова О.Г. Теорія інтеграції у філософській і психолого-педагогічній літературі / О.Г. Степанова // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІІ (83). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 226-231
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2787
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова