Запис Детальніше

Теоретико-методичні аспекти розвивального навчання майбутніх соціальних педагогів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні аспекти розвивального навчання майбутніх соціальних педагогів
 
Creator Хилько, Є.Є.
 
Subject педагогічна технологія
розвивальне навчання
проблемне навчання
проблемна лекція
метод проблемного викладу
pedagogical technology
developing teaching
problem teaching problem lecture
 
Description У статті досліджено теоретичний аспект розвивального навчання. Визначено розвивальне навчання як спрямованість принципів, методів і засобів навчання на досягнення найбільшої ефективності розвитку пізнавальних можливостей майбутніх соціальних педагогів. Наведено результати застосування розвивальної технології у процесі лекційних занять.
This article deals with the problem of the use technology development's stady to education at the bachelor of social Pedagogic. The technology development's stady are systembuilding determinants of effective forming of each element of professional activiti.
 
Date 2013-05-10T15:04:10Z
2013-05-10T15:04:10Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Хилько Є.Є. Теоретико-методичні аспекти розвивального навчання майбутніх соціальних педагогів / Є.Є. Хилько // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІІ (83). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 232-239
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2788
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова