Запис Детальніше

Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання
 
Creator Мартинюк, М. Т.
Хитрук, В. І.
Декарчук, М. В.
 
Subject інтегративно-предметний підхід
фізико-технічні знання
новий зміст навчання
integrated subject approach
physicotechnical knowledge
new content of training
 
Description У статті обґрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і
процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутріпредметної, між предметної і між освітньо-галузевої взаємодії.
Integrated subject approach as a means of studying physicotechnical knowledge under conditions of introducing new content of training in comprehensive establishments are substantiated in the article. It has been proved that effective acquiring of physicotechnical knowledge is possible on the basis of the scientific principle, integrity of contents and process approaches in building educational materials and under conditions of implementation internal subject, intersubject and interbrunch education interactions.
 
Date 2013-05-31T22:17:01Z
2013-05-31T22:17:01Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мартинюк, М. Т. Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах / М. Т. Мартинюк, В. І. Хитрук, М. В. Декарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 9. – С. 59-65.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2967
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова