Запис Детальніше

Ціннісні виміри психофізичної адаптації вчителя-початківця

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісні виміри психофізичної адаптації вчителя-початківця
Value measuring of psychophysical adaptation of a teacher-beginner
 
Creator Бобрицька, Валентина Іванівна
Bobrytska, Valentyna Ivanivna
 
Subject ціннісні виміри
психофізична адаптація вчителя-початківця
професійна самореалізація
value dimention
psychophysical adaptation of a young teacher
professional self-realisation
 
Description У статті проаналізовано наукові підходи до тлумачення сутності поняття «адаптація» та на основі цього схарактеризовано зміст поняття «психофізична адаптація молодого вчителя», з'ясовано його аксіологічну визначеність. Узагальнено дані експериментального пошуку з проблеми ціннісного виміру психофізичної адаптації молодого вчителя в умовах творчого пристосування до нових обставин професійної самореалізації.
The article is devoted to the analyses of scientific approaches to the explanation of the notion “adaptation” essence and according to this the notion “psychophysical adaptation of a young teacher” essence is characterized, its axiological determinacy is defined. The data of experimental research of the problem of value dimension of a young teacher psychophysical adaptation in conditions of creative adaptation to new terms of professional self-realisation are generalized.
 
Date 2013-06-13T14:52:32Z
2013-06-13T14:52:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Bobrytska V.I. Value measuring of psychophysical adaptation of a teacher-beginner / V. I. Bobrytska // The Strategies of Modern Science Development: International scientific–practical conference. Science Book Publishing House, Yelm, WA, USA, 29-30 March 2013. – P.153-158. – ISBN 978-1-62174
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2987
 
Language en
 
Publisher Science Book Publishing House, Yelm, WA, USA, 2013