Запис Детальніше

Специфіка індивідуальних рефлексій молоді на рекламу: регіональний аспект

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка індивідуальних рефлексій молоді на рекламу: регіональний аспект
 
Creator Коваліско, Н.В.
Герус, О.І.
 
Subject реклама
реципієнт (споживач) реклами
соціальні та ціннісні орієнтації
рефлексії
advertising
advertising consumer (recipient)
social values
reflection
316.775.4:659
 
Description Сьогодні ефект реклами в соціумі не обмежується зміною споживацької поведінки людей та підвищенням попиту, рекламна комунікація постає засобом створення нових соціальних зв’язків, нових форм свідомості, нових видів цінностей тощо. Це потенційне джерело соціального досвіду, яке спрямовує поведінку людей. В статті розкриваються особливості впливу реклами на формування соціальних і ціннісних орієнтацій реципієнтів рекламних повідомлень. Визначено особливості впливу рекламних потоків на індивідів. Досліджено механізми рефлексивної поведінки індивідів на рекламні повідомлення. З’ясовано особливості сприйняття реклами та їхні трансформації у свідомості споживачів (реципієнтів).
In the modern society avertising effect is not limited to changing consumer behavior and increasing demand. Today advertising communication presents creating of new social relations, new forms of consciousness, new types of values and etc. This is a potential source of social experience, which directs behavior. In the article the influence of advertising upon the formation of social values is featured. It contains detailed analyzes of the advertising impact and the mechanisms of advertisement consumers’ (recipients) reflexive behavior. The main point of the article is highlighting the peculiarities of consumers’ (recipients) perception of advertising and transformation of this pecularities in the minds of consumers (recipients).
 
Date 2013-07-22T22:17:29Z
2013-07-22T22:17:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Коваліско Н.В., Герус О.І. Специфіка індивідуальних рефлексій молоді на рекламу: регіональний аспект / Н.В. Коваліско, О.І. Герус // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В.Б. (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – С. 90-97
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3105
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова