Запис Детальніше

Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту
 
Creator Декшна, Т.А.
 
Subject текст
реклама
інтерпретація
засоби інтимізації
text
advertisement
interpretation
means of appeal
 
Description У статті мова йде про засоби інтимізації та їх роль для адекватної та повної інтерпретації рекламних текстів. Проведено аналіз відомих підходів до розуміння слова та інтерпретації тексту.
The article deals with the means of appeal and their role for the interpretation of advertisement texts. The analysis of the well-known views on understanding of the word and text interpretation is made.
 
Date 2013-09-24T09:16:24Z
2013-09-24T09:16:24Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Декшна Т.А. Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту / Т.А. Декшна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 5: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 75-81
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3675
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова