Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту
|
|
Creator |
Декшна, Т.А.
|
|
Subject |
текст
реклама інтерпретація засоби інтимізації text advertisement interpretation means of appeal |
|
Description |
У статті мова йде про засоби інтимізації та їх роль для адекватної та повної інтерпретації рекламних текстів. Проведено аналіз відомих підходів до розуміння слова та інтерпретації тексту.
The article deals with the means of appeal and their role for the interpretation of advertisement texts. The analysis of the well-known views on understanding of the word and text interpretation is made. |
|
Date |
2013-09-24T09:16:24Z
2013-09-24T09:16:24Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Декшна Т.А. Інтимізація як необхідна умова інтерпретації рекламного тексту / Т.А. Декшна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 5: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 75-81
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3675 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|