Запис Детальніше

Соціальна реклама як фактор соціалізації

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна реклама як фактор соціалізації
 
Creator Тимошенко, А.Л.
 
Subject соціальна реклама
соціалізація
social advertising
socialization
 
Description У даній статті розглядаються актуальні питання використання соціальної реклами в якості фактора соціалізації.
This article discusses the issues of the use of social advertising as a factor of socialization.
 
Date 2013-10-16T19:28:21Z
2013-10-16T19:28:21Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Тимошенко А.Л. Соціальна реклама як фактор соціалізації / А.Л. Тимошенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія № 11 Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. - № 1(23). – С. 151-158
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3816
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова