Запис Детальніше

Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти
 
Creator Гончаренко, Т. Л.
 
Subject акмеологічний підхід
учителі фізики
проектування навчального процесу
acmeological approach
a teacher of physics
engineering educational process
 
Description У статті розглядаються питання, пов’язані з аналізом акмеологічного підходу як психолого-педагогічної основи формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти. Визначено поняття професіоналізм, його структура, етапи та рівні.
The article discusses issues related to the analysis acmeological approach both psychological pedagogical foundations in the formation of readiness for the design of the educational process in the system of postgraduate education of teachers of physics. The concept of professionalism, its structure, stages and levels.
 
Date 2013-11-18T23:23:18Z
2013-11-18T23:23:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гончаренко, Т. Л. Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти / Т. Л. Гончаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 75-80.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4032
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова