Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти
|
|
Creator |
Гончаренко, Т. Л.
|
|
Subject |
акмеологічний підхід
учителі фізики проектування навчального процесу acmeological approach a teacher of physics engineering educational process |
|
Description |
У статті розглядаються питання, пов’язані з аналізом акмеологічного підходу як психолого-педагогічної основи формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти. Визначено поняття професіоналізм, його структура, етапи та рівні.
The article discusses issues related to the analysis acmeological approach both psychological pedagogical foundations in the formation of readiness for the design of the educational process in the system of postgraduate education of teachers of physics. The concept of professionalism, its structure, stages and levels. |
|
Date |
2013-11-18T23:23:18Z
2013-11-18T23:23:18Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гончаренко, Т. Л. Акмеологічний підхід до формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу в системі післядипломної освіти / Т. Л. Гончаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 75-80.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4032 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|