Запис Детальніше

Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії
 
Creator Письменна, М. В.
 
Subject диференційоване навчання
диференційований підхід
індивідуальні особливості
групова робота
розв’язування задач
differentiated instruction
differentiated approach
individual characteristics
group work
problem solving
 
Description У статті висвітлено важливість застосування диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати задачі з хімії. Окреслено теоретичні аспекти диференційованого навчання з позицій психології та педагогіки. Проаналізовано суть понять “диференційоване навчання”, “диференційований підхід” та показано їх взаємозв’язок.
In the article the importance of a differentiated approach in teaching students to solve problems in chemistry. Determined the theoretical aspects of differentiated instruction in terms of psychology and pedagogy. Analyzed are the concepts of “differentiated instruction”, “differential treatment” and shows their relationship.
 
Date 2013-11-19T10:57:00Z
2013-11-19T10:57:00Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Письменна, М. В. Здійснення диференційованого підходу під час навчання учнів розв’язувати розрахункові задачі з хімії / М. В. Письменна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 191-195.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4058
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова