Запис Детальніше

Технократизм у дискурсі проблем вищої школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Технократизм у дискурсі проблем вищої школи
 
Creator Бех, В. П.
Малик, I. В.
 
Subject освіта
технократизм
технократизм в освіті
378.013.78+316:378
 
Description У дослідженні теоретично обґрунтовано генезис, методологію дослідження та умови вирішення
соціальних проблем вищої школи, а також подано механізм самовідтворення соціальних потреб вищої
школи. Запропоновано цілісну концепцію еволюції технократизму як соціального явища, висвітлено
його походження, семантичну природу, сутність, зміст і форми: об’єктивовану і суб’єктивовану, а
також механізм його самовідтворення засобами освіти. Показано його місце і роль у саморозгортання
суспільства, протистояння технократизму і гуманізму в індустріальній парадигмі розвитку світової
спільноти, шляхи гармонізації їхньої взаємодії в освіті розколотої цивілізації. Доведено, що технонаука
формує не тільки новий дискурс, а й породжує новий чинник управління суспільством знань і освітою
– ноократію або меритократію, що має бути опанований філософією освіти, оскільки він формує
симбіоз науки і освіти.
Монографія розрахована на викладачів вищої школи, докторантів, аспірантів, магістрів і
дослідників, що займаються проблемами філософії освіти, теорією професійної освіти і управлінням
вищою школою, шукають шляхи оптимізації розвитку національної системи професійної підготовки,
прогнозуванням і проектуванням навчальних закладів.
In a research the genesis, the methodology of research and conditions of decision of social peoblems of
high school are informed in theory, and also the mechanism of self-reproduction of social necessities of high
school is given. The integral conception of evolution of technocratism is offered as the social phenomenon, his
origin, semantic nature, essence, maintenance and forms (objective and subjective) are reflected, and also the
mechanism of his self-reproduction by facilities of education. His place and role is rotined in self-development
of society, opposition of technocratism and humanism in the industrial paradigm of development of world
association, ways of harmonization of their co-operation in formation of the split civilization. It is well-proven
that engineering science forms not only new discussion but also generates the new factor of management the
society of knowledge and education – noocration or merytocration that must capture a philosophy of education
as it forms symbiosis of science and education.
The monograph is counted on the teachers of high school, scientists that work at the producing of
doctoral dissertations, graduate students, master’s degrees and researches, which are engaged in the problems
of philosophy of education, theory of trade education and management by high school, they search the ways of
optimization to development of the national system of a professional preparation, prognostications and
planning of educational establishments.
 
Date 2013-11-21T13:44:38Z
2013-11-21T13:44:38Z
2009-06-26
 
Type Book
 
Identifier Бех В. П., Малик I. В. Технократизм у дискурсі проблем вищої школи: Монографія / За ред. В. П. Беха. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 263 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4072
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова