Запис Детальніше

Генезис задачного підходу до навчання фізики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Генезис задачного підходу до навчання фізики
 
Creator Тіщенко, І. М.
 
Subject задачний підхід
педагогічна технологія
диференціація
профільне навчання
засоби навчання
task-oriented approach
educational technology
differentiation
profession-oriented education
learning tools
373.54:53
 
Description У статті здійснено аналіз еволюції впровадження задачного підходу на уроках фізики та теоретично обґрунтована необхідність технологічної реконструкції навчання розв’язання задач як передумови розвитку профільної школи. На підставі проведеного аналізу запропоновані засоби навчання з проектування навчальної
діяльності учнів на уроках фізики.
The analysis of the evolution of implementation of task-oriented approach at Physics lessons and theoretical necessity of technological reconstruction of teaching solving problems as prerequisite for
specialized development are held in the article. Based on the analysis, learning tools of designing learning activities of students at Physics lessons are proposed.
 
Date 2013-11-25T22:32:53Z
2013-11-25T22:32:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тіщенко, І. М. Генезис задачного підходу до навчання фізики / І. М. Тіщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 181-187.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4106
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова