Запис Детальніше

Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови)
 
Creator Горбач, О.В.
 
Subject неологізм
соціолінгвістика
лексика маркетингу
neologism
sociolinguistics
vocabulary of marketing
811.112.2’373.43
 
Date 2014-01-15T11:43:19Z
2014-01-15T11:43:19Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Горбач О.В. Основні напрямки дослідження неологізмів у сучасній лінгвістиці (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови) / О.В. Горбач // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 1./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 112-114
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4322
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова