Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента
|
|
Creator |
Образцова, А.Я.
|
|
Subject |
соціальна реклама
особистість сучасний студент social аdvertising personality modern student 378.015.31:316.647.5:[659.1:004](043.3) |
|
Date |
2014-02-03T09:42:47Z
2014-02-03T09:42:47Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Образцова А.Я. Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента / А.Я. Образцова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 2./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 72-73
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4497 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|