Запис Детальніше

Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента
 
Creator Образцова, А.Я.
 
Subject соціальна реклама
особистість
сучасний студент
social аdvertising
personality
modern student
378.015.31:316.647.5:[659.1:004](043.3)
 
Date 2014-02-03T09:42:47Z
2014-02-03T09:42:47Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Образцова А.Я. Чинники впливу соціальної реклами на формування особистості сучасного студента / А.Я. Образцова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік, 9-10 лютого 2012 року. Частина 2./ Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 72-73
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4497
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова