Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід
|
|
Creator |
Гашенко, І.О.
Кутик, О.М. |
|
Subject |
рівень педагогічної компетентності
протиріччя професійного становлення андрагогічний підхід освіта дорослих level of the teacher′s competence contradictions of professional development andragogical approach adult′s education |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя в системі безперервної освіти через організацію навчання та самоосвіти педагога. Показано можливість застосування андрагогічного підходу. Визначені психолого-педагогічні особливості навчання дорослих. This article is devoted to the problem of improving of the pedagogical competence of teachers in the system of continuing education through the organization of education and self-education. The possibility of application of the andragogical approach has been shown. A psychological and pedagogical feature of adult learning has been determined. |
|
Date |
2014-02-19T22:00:22Z
2014-02-19T22:00:22Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гашенко І.О., Кутик О.М. Підвищення рівня педагогічної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі безперервної освіти: андрагогічний підхід / І.О. Гашенко, О.М. Кутик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 43-50
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4637 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|