Запис Детальніше

Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи
 
Creator Кононенко, Л.М.
 
Subject діяльнісний підхід
учні школи
біологічні поняття
рівні організації живої природи
activity approach
students of the school
biological concept
levels of organization of living nature
 
Description У статті розглянуто використання діяльнісного підходу на уроках біології. Пріоритетом
сучасної шкільної біологічної освіти є формування в учнів школи основних систематизованих біологічних понять. Розумінню понять про рівні організації живої природи як системних знань сприяє діяльнісний підхід суб’єкт-суб’єктного навчання на уроці.
The article considers the utilization of activity approach in biology lessons. Priority modern school of biological education is the development of students ' school of the basic systematic biological concepts. Understanding the concepts about the levels of organization of living organisms as a system of knowledge contributes to the activity approach the subject-to-subject during a lesson.
 
Date 2014-02-22T10:38:26Z
2014-02-22T10:38:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кононенко Л.М. Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи / Л.М. Кононенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 110-115
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4650
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова