Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи
|
|
Creator |
Кононенко, Л.М.
|
|
Subject |
діяльнісний підхід
учні школи біологічні поняття рівні організації живої природи activity approach students of the school biological concept levels of organization of living nature |
|
Description |
У статті розглянуто використання діяльнісного підходу на уроках біології. Пріоритетом сучасної шкільної біологічної освіти є формування в учнів школи основних систематизованих біологічних понять. Розумінню понять про рівні організації живої природи як системних знань сприяє діяльнісний підхід суб’єкт-суб’єктного навчання на уроці. The article considers the utilization of activity approach in biology lessons. Priority modern school of biological education is the development of students ' school of the basic systematic biological concepts. Understanding the concepts about the levels of organization of living organisms as a system of knowledge contributes to the activity approach the subject-to-subject during a lesson. |
|
Date |
2014-02-22T10:38:26Z
2014-02-22T10:38:26Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кононенко Л.М. Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи / Л.М. Кононенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 110-115
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4650 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|