Запис Детальніше

Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування
 
Creator Кривонос, Олександр Миколайович
 
Subject методика навчання інформатики
вчитель інформатики
програмування
методична система
інформаційно-комунікаційні компетентності
methods of computer sciences teaching
computer sciences teacher
programming
methodological system
informational-communicative competencies
378.147:004.413
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика). – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014.
У роботі побудовано і науково обґрунтовано елементи методичної системи формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування, визначено структуру та компоненти зазначених компетентностей. Особливістю цієї методичної системи є підбір всіх її компонентів, які в сукупності сприяють формуванню інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування.
На підставі аналізу науково-методичної літератури визначено структуру інформаційно-комунікаційних компетентностей; уточнено поняття інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики; розроблено методичні рекомендації та сайт "ZDU Prodjеct". Виділено особливості, найбільш ефективні форми, методи, засоби навчання; розроблено систему формування інформаційно-комунікаційних компетентностей. У роботі наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованих елементів методичної системи підготовки майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування.
Dissertation for the Candidate of Pedagogical Sciences Degree. Speciality 13.00.02 – theory and methods of teaching (Computer Sciences). – M.P. Dragomanov National Pedagogical University. – Kyiv, 2014.
The dissertation formed and scientifically proved the elements of methodological system of informational-communicative competencies of future teachers of Computer Sciences in the process of programming study. The structure and the components of the mentioned competencies are defined. The peculiarity of this methodology is in the selection of all its components, which facilitate the creation of informational-communicative competencies of future teachers of Computer Sciences in the process of programming study.
Based on the analysis of scientific-methodical literature, the structure of informational-communicative competencies is defined; the concept of Computer Sciences teacher’s informational-communicative competencies is specified; the methodical recommendations and the site "ZDU Project" are worked out. The work offers the selection of special features, the most adequate forms, techniques, learning tools and the developed system of informational-communicative competencies. The dissertation gives the results of pedagogical experiments that prove the effectiveness of the suggested elements of the methodological system of future Computer Sciences teachers’ training in the process of programming study.
 
Date 2014-03-03T13:15:25Z
2014-03-03T13:15:25Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Кривонос, Олександр Миколайович. Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Кривонос ; наук. керівник В. Ю. Биков ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4698
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова