Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування
|
|
Creator |
Кривонос, Олександр Миколайович
|
|
Subject |
методика навчання інформатики
вчитель інформатики програмування методична система інформаційно-комунікаційні компетентності methods of computer sciences teaching computer sciences teacher programming methodological system informational-communicative competencies 378.147:004.413 |
|
Description |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика). – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. У роботі побудовано і науково обґрунтовано елементи методичної системи формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування, визначено структуру та компоненти зазначених компетентностей. Особливістю цієї методичної системи є підбір всіх її компонентів, які в сукупності сприяють формуванню інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування. На підставі аналізу науково-методичної літератури визначено структуру інформаційно-комунікаційних компетентностей; уточнено поняття інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики; розроблено методичні рекомендації та сайт "ZDU Prodjеct". Виділено особливості, найбільш ефективні форми, методи, засоби навчання; розроблено систему формування інформаційно-комунікаційних компетентностей. У роботі наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованих елементів методичної системи підготовки майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування. Dissertation for the Candidate of Pedagogical Sciences Degree. Speciality 13.00.02 – theory and methods of teaching (Computer Sciences). – M.P. Dragomanov National Pedagogical University. – Kyiv, 2014. The dissertation formed and scientifically proved the elements of methodological system of informational-communicative competencies of future teachers of Computer Sciences in the process of programming study. The structure and the components of the mentioned competencies are defined. The peculiarity of this methodology is in the selection of all its components, which facilitate the creation of informational-communicative competencies of future teachers of Computer Sciences in the process of programming study. Based on the analysis of scientific-methodical literature, the structure of informational-communicative competencies is defined; the concept of Computer Sciences teacher’s informational-communicative competencies is specified; the methodical recommendations and the site "ZDU Project" are worked out. The work offers the selection of special features, the most adequate forms, techniques, learning tools and the developed system of informational-communicative competencies. The dissertation gives the results of pedagogical experiments that prove the effectiveness of the suggested elements of the methodological system of future Computer Sciences teachers’ training in the process of programming study. |
|
Date |
2014-03-03T13:15:25Z
2014-03-03T13:15:25Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Кривонос, Олександр Миколайович. Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Кривонос ; наук. керівник В. Ю. Биков ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4698 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|