Запис Детальніше

Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання
 
Creator Чопік, Олена Василівна
 
Subject діти з вадами опорно-рухового апарату
інклюзивне навчання
формування взаємин
колектив інклюзивного класу
children with disorders of musculoskeletal system
inclusive teaching
forming of intercommunication
group of an inclusive class
376-056.26:37.013] (043.3)
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 – корекційна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013.
Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі формування міжособистісних стосунків дітей з вадами ОРА зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі.
Проаналізовано та узагальнено праці вчених, у яких висвітлено концептуальні положення теорії та практики формування колективних стосунків молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі.
Досліджено вплив соціального середовища на формування колективу інклюзивного класу. Виявлено фактори, які перешкоджають включенню в колектив інклюзивного класу учнів з порушеннями ОРА.
Визначено педагогічні умови формування позитивних взаємин дітей з вадами ОРА зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально апробовано педагогічне забезпечення формування колективних стосунків учнів інклюзивного класу.
The thesis is devoted to the topical theme of forming interpersonal communication between children with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts in an inclusive class.
Works of Ukrainian and foreign scientists that reveal conceptual theory and practice concerning forming of intercommunication between children with psychophysical disorders and their healthy counterparts under the conditions of the inclusive teaching have been analysed and summarized. The role of teachers and parents in establishing communication between the children of an inclusive class has been investigated.
The problem of forming intercommunication between pupils with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts in the practice of inclusive schools has been looked into.
The pedagogical ensuring of forming group communication in classes of a junior school has been worked out. It is based on the pedagogical requirements for the formation of the positive climate in the inclusive class.
 
Date 2014-03-03T13:59:34Z
2014-03-03T13:59:34Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Чопік, Олена Василівна. Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Чопік ; наук. керівник С. П. Миронова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 18 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4699
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова