Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі
|
|
Creator |
Мельник, П.Ю.
|
|
Subject |
рекламні тексти
символ інтертекстуальність advertising texts symbol intertextuality 811.133.1(07) – 053.5 : 659.123 |
|
Description |
Стаття присвячена роботі з рекламними текстами символічного характеру як одному з шляхів формування соціокультурної компетенції. Символ розглядається як засіб інтертекстуальності, яке інтегрує людини в культуру. Наводиться практичний матеріал.
The article is devoted to the idea of work with advertising texts of a symbolic nature, as one of the ways to build sociocultural competence. Symbol is studied as means of intertextuality, which integrates human into culture. Some practical material is provided. |
|
Date |
2014-03-05T14:05:00Z
2014-03-05T14:05:00Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник П.Ю. Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі / П.Ю. Мельник // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 53-55
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4739 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|