Запис Детальніше

Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі
 
Creator Мельник, П.Ю.
 
Subject рекламні тексти
символ
інтертекстуальність
advertising texts
symbol
intertextuality
811.133.1(07) – 053.5 : 659.123
 
Description Стаття присвячена роботі з рекламними текстами символічного характеру як одному з шляхів формування соціокультурної компетенції. Символ розглядається як засіб інтертекстуальності, яке інтегрує людини в культуру. Наводиться практичний матеріал.
The article is devoted to the idea of work with advertising texts of a symbolic nature, as one of the ways to build sociocultural competence. Symbol is studied as means of intertextuality, which integrates human into culture. Some practical material is provided.
 
Date 2014-03-05T14:05:00Z
2014-03-05T14:05:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мельник П.Ю. Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі / П.Ю. Мельник // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 53-55
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4739
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова