Запис Детальніше

Інтернет-комунікації vs соціальні мережі: причини «popularization»

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-комунікації vs соціальні мережі: причини «popularization»
 
Creator Дідик, Л. А.
 
Subject Інтернет
кіберпростір
глобальне суспільство
Інтернет- реальність
соціальні мережі
Інтернет-користувачі
соціальні сайти
соціальні медіа
Інтернет-охоплення
Internet
cyberspace
global society
Internet reality
information
online users
social sites
social media
Internet coverage
316.614.034
 
Description Всесвітня павутина – Інтернет, формує глобальне суспільство і безпосередньо впливає в такому суспільстві на всі сфери життя. Сучасна реальність громадян такого суспільства формується в інтерактивному кіберпросторі. Дослідження соціальних наслідків Інтернет-реальності цікавить сучасних соціологів. Сьогодні в українських користувачів Інтернету набирають популярність соціальні мережі, що говорить про новий етап в онлайн житті України.
World Wide Web – the Internet, forming a global society and directly has an impact in such a society on all spheres of life. The modern reality of citizens of such a society shaped by interactive cyberspace. Investigation of the social
Міжнародний науковий форум:
соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент
93
consequences of Internet reality is interesting to sociology. Today Ukrainian Internet users are gaining popularity social network that signals a new stage in the online life of Ukraine.
 
Date 2014-03-12T09:03:50Z
2014-03-12T09:03:50Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Л. А. Дідик Інтернет-комунікації vs соціальні мережі: причини «popularization» Л. А. Дідик // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 14. – с. 84-93
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4787
 
Language uk
 
Publisher Київ: Фенікс, 2013