Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України
|
|
Creator |
Фаньцзюань, Мен
|
|
Subject |
інтонаційно-образне мислення
молодші школярі вокально-хорове навчання позакласна діяльність методика intonation and imaginative thinking elementary school students vocal and choral education extracurricular activities methodology [373.3.016:784](510+477)(043.3) |
|
Description |
Дисертація присвячена дослідженню методики формування інтонаційно- образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання як актуальної проблеми сучасної мистецької освіти. Розкрито сутність, зміст, структуру інтонаційно-образного мислення молодших школярів. Визначено принципи, педагогічні умови, форми та методи формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання. Розроблено та апробовано методику формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в умовах позакласної діяльності в загальноосвітніх школах Китаю та України. За результатами проведеного формувального експерименту доведено дієвість та результативність авторської методики. The dissertation addresses the methods of the development of intonation and imaginative thinking in elementary school students in the process of vocal and choral education as a topical issue of modern art education. The essence, content, and structure of intonation and imaginative thinking of elementary school students are revealed. The principles, educational conditions, forms and methods of the formation of intonation and imaginative thinking of elementary school students in the process of vocal and choral education are defined. The methodology of the formation of intonation and imaginative thinking of elementary school students in the process of vocal and choral education in terms of extracurricular activities in secondary schools of China and Ukraine is developed and tested. The efficiency and effectiveness of the author’s technique are proved by the results of the formative experiment. |
|
Date |
2014-03-28T13:35:05Z
2014-03-28T13:35:05Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мен Фаньцзюань. Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мен Фаньцзюань ; наук. керівник О. Д. Чурікова-Кушнір ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4878 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|