Запис Детальніше

Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу
 
Creator Лисянська, Т. М.
 
Subject пізнавальний розвиток
засвоєння знань
cognitive development
learning
159.922:159.938.343.32
 
Description У статті розкривається зв'язок між пізнавальним розвитком і засвоєнням знань. пізнавальний розвиток за відношенням до засвоєння знань може виступати як інструментарій, і як результат, а засвоєння
знань, в свою чергу, є функцією цього процесу, яка полягає у створенні фонду знань.
The issue reveals the relationship between cognitive development and learning. Cognitive development in relation to the assimilation of knowledge can serve as a tool and as a result, and the assimilation of knowledge, in turn, is a function of the process, which is to create a fund of knowledge.
 
Date 2014-04-02T19:52:08Z
2014-04-02T19:52:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лисянська Т. М. Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу / Т. М. Лисянська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 263-265
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4919
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова