Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу
|
|
Creator |
Лисянська, Т. М.
|
|
Subject |
пізнавальний розвиток
засвоєння знань cognitive development learning 159.922:159.938.343.32 |
|
Description |
У статті розкривається зв'язок між пізнавальним розвитком і засвоєнням знань. пізнавальний розвиток за відношенням до засвоєння знань може виступати як інструментарій, і як результат, а засвоєння знань, в свою чергу, є функцією цього процесу, яка полягає у створенні фонду знань. The issue reveals the relationship between cognitive development and learning. Cognitive development in relation to the assimilation of knowledge can serve as a tool and as a result, and the assimilation of knowledge, in turn, is a function of the process, which is to create a fund of knowledge. |
|
Date |
2014-04-02T19:52:08Z
2014-04-02T19:52:08Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лисянська Т. М. Співвідношення понять “пізнавальний розвиток” та “засвоєння знань” як функції цього процесу / Т. М. Лисянська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 263-265
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4919 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|