Запис Детальніше

Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период
 
Creator Андарало, М. А.
 
Subject концептуально-программные документы
педагогическое образование
проблема
анализ
концептуально-програмні документи
педагогічна освіта
проблема
аналіз
conceptually-programmatic documents
pedagogical education
problem
analysis
378
 
Description Статья посвящена сравнительному структурно-содержательному анализу концептуально-программных документов, определяющих развитие систем педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период. Проведенный анализ позволил установить близость методологических подходов разработчиков этих документов, что нашло свое отражение в названиях разделов и их содержании. Несмотря на некоторую специфичность и определенные различия, общими для систем педагогического образования Беларуси, России, Украины являются цели, задачи, проблемы, основные направления перспективного развития.
Стаття присвячена порівняльному структурно-змістовному аналізу концептуально-програмних документів, що визначають розвиток систем педагогічної освіти Білорусі, Росії, України в пострадянський період. Проведений аналіз дозволив встановити близькість методологічних підходів розробників цих документів, що знайшло своє віддзеркалення в назвах розділів і їх змісті. Не дивлячись на деяку специфічність і певні відмінності, загальними для систем педагогічної освіти Білорусі, Росії, України є цілі, завдання, проблеми, основні напрями перспективного розвитку.
The article is devoted to the comparative structural-informative analysis of conceptual-program
documents, which determine the development of pedagogical education systems of Belarus, Russia and
the Ukraine in post-Soviet period. The incurred analysis admits the familiarity of methodological
approaches used by vendors of these documents. It is reflected in the structures of conceptual-program
documents, the names of their parts and content. In spite of some peculiarity and curtain differences
there are some common features typical for Belarusian, Russian and Ukrainian systems of
pedagogical education such as aims, objects, problems and main directions of perspective
development.
 
Date 2014-04-14T07:00:39Z
2014-04-14T07:00:39Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Андарало, М. А. Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период [Текст] / М. А. Андарало // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 3-12.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5017
 
Language ru
 
Publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова