Діагностика як засіб розвитку індивідуального стилю професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностика як засіб розвитку індивідуального стилю професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів
|
|
Creator |
Білоконна, Н. І.
|
|
Subject |
діагностика
контроль оцінка навчальний процес вища школа майбутній учитель диагностика контроль оценка учебный процесс высшая школа будущий учитель 376 |
|
Description |
У статті розкривається сутність понять “діагностика”, “контроль”, “оцінка” та їх значення у підвищенні ефективності навчального процесу у вищій школі, розвитку індивідуального професійно-педагогічного стилю діяльності майбутніх учителів. В статье раскрывается сущность понятий “диагностика”, “контроль”, “оценка” и их значение в повышении эффективности учебного процесса в высшей школе, развитии индивидуального профессионально-педагогического стиля деятельности будущих учителей. The article deals with the problems of the essence of definitions “diagnostics”, “control”, “evaluation”, their importance in the promotion of effectiveness of educational process in the Higher Educational Institutions. |
|
Date |
2014-04-16T08:11:04Z
2014-04-16T08:11:04Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Білоконна, Н. І. Діагностика як засіб розвитку індивідуального стилю професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів [Текст] / Н. І. Білоконна // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 29-38.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5063 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|