Суспільно-економічні передумови становлення педагогіки співробітництва як феномена вітчизняної педагогіки
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Суспільно-економічні передумови становлення педагогіки співробітництва як феномена вітчизняної педагогіки
|
|
Creator |
Бурбан, Н.М.
|
|
Subject |
педагогіка співробітництва
освітні технології свобода самодіяльність активність спілкування особистість педагоги-новатори школяр pedagogics collaboration educational technologies freedom self-activity activity communication personality pedagogue-innovators pupil |
|
Description |
У статті проаналізовано суспільно-економічні передумови становлення педагогіки співробітництва як феномена вітчизняної педагогіки. Обґрунтовано умови та необхідність bпошуку нових моделей навчально-виховного процесу задля повноцінного розвитку особистості школяра. Проаналізовано відомі інтенсивні системи навчання у рамках педагогіки співробітництва.
The article deals with social-economic pre-conditions in the process of becoming pedagogics of collaboration as phenomenon of domestic pedagogics. Terms and the necessity to search new models of the educational process for the sake of development of pupil’s personality are grounded here. The known intensive educational systems in the light of pedagogics of collaboration are analysed in the article. |
|
Date |
2014-04-16T20:24:09Z
2014-04-16T20:24:09Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бурбан Н.М. Суспільно-економічні передумови становлення педагогіки співробітництва як феномена вітчизняної педагогіки / Н.М. Бурбан // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 25-31
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5083 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|