Запис Детальніше

Діалогова позиція як суб'єкт освітнього процесу у формуванні толерантності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діалогова позиція як суб'єкт освітнього процесу у формуванні толерантності
 
Creator Якібчук, М. І.
 
Subject толерантність
діалогова позиція
освітній процес
толерантность
диалоговая позиция
образовательный процесс
tolerance
dialogue position
educational process
376
 
Description Основними ознаками діалогової позиції у толерантності є: намір, цілеспрямованість,
правила ведення співбесіди, розмови, умінні слухати співбесідника. В умовах правової держави, коли авторитарний стиль змінюється демократичним, зростає роль конструктивного діалогу не тільки в політиці та пропаганді, а й у інших сферах суспільного життя, зокрема в культурі, освіті. Невміння вести конструктивний діалог призводить до непотрібного протистояння і протидії сил, до гальмування демократичного розв’язання проблем.
Основными признаками диалоговой позиции в толерантности есть: намерение,
целеустремленность, правила ведения беседы, разговора, умение слушать собеседника. В
условиях правового государства, когда авторитарный стиль сменяется демократическим,
возрастает роль конструктивного диалога не только в политике и пропаганде, но и в других
сферах общественной жизни, например в культуре и образовании. Неумение вести
конструктивный диалог приводит к ненужному противостоянию и противодействию сил, до торможения демократического решения проблем.
The basic signs of dialog position in tolerance it is been: intention, purposefulness, rules of conduct of conversation, talk, ability to listen an interlocutor. In the conditions of the legal state, when authoritarian style is replaced democratic, the role of structural dialog increases not only in a policy and propaganda but also in other spheres of public life, for example in a culture and education. The lack of ability to conduct a structural dialog results in unnecessary opposition and counteraction of forces, to braking of democratic decision of problems.
 
Date 2014-04-18T10:59:11Z
2014-04-18T10:59:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Якібчук, М. І. Діалогова позиція як суб'єкт освітнього процесу у формуванні толерантності [Текст] / М. І. Якібчук // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 96. - С. 239-244.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5148
 
Language uk
 
Publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова