Запис Детальніше

Міжпредметні зв’язки у навчання фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжпредметні зв’язки у навчання фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи.
 
Creator Войтович, Оксана Петрівна
 
Subject міжпредметні зв’язки
творчі здібності
основна школа
навчальний процес
фізика
undersubject relationship
creative abilities
basic school
scholastic process
physics
[371.3:53]:37.036
 
Description У дисертаційній роботі науково обґрунтовано актуальність проблеми впровадження та використання міжпредметних зв’язків у навчанні фізики для розвитку творчих здібностей учнів основної школи. У роботі визначено зміст поняття „творчі здібності”, виявлено психолого–педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв’язків у навчальному процесі з фізики для розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено систему дидактичних засобів міжпредметного змісту (задачі, додаткові завдання міжпредметного змісту для фронтальних лабораторних робіт, уроки, проекти, факультативи). Розглянуто можливості міжпредметних зв’язків фізики та сучасних комп’ютерних технологій у формуванні творчих здібностей на основі застосування методу проектів. У ході педагогічного експерименту доведено, що розроблена автором методика використання дидактичних засобів міжпредметного змісту дозволяє підвищити рівень розвитку творчих здібностей учнів основної школи. Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес з фізики.
It is scientifically motivated urgency of the problem introducing and using undersubject relationships at education physicists for development of the pupil’s creative abilities in basic school at dissertation work. It is determined contents of the notion "creative abilities", are revealled organizing - didactic, methodical conditions to efficiency using of the undersubject relationships at scholastic process physicists for development of the creative abilities pupil. The designed system of the didactic facilities undersubject contentses the problems, additional tasks undersubject contentses for frontal laboratory works, undersubject lessons, undersubject optional occupations. It is considered possibilities undersubject relationships physicists and computer technology at shaping the creative abilities using the projects methodology. At the pedagogical experiment was proved that using didactic facilities undersubject contentses raises the level of the development of the creative abilities pupil of basic school. The main results of the study were carried in scholastic process physicists.
 
Date 2014-04-28T11:39:26Z
2014-04-28T11:39:26Z
2010
 
Type Other
 
Identifier Войтович, Оксана Петрівна. Міжпредметні зв'язки у навчанні фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Войтович ; керівник роботи Ю. М. Галатюк ; НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5241
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова