Теоретичні і методичні засади навчання фізичної культури учнів основної школи.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні і методичні засади навчання фізичної культури учнів основної школи.
|
|
Creator |
Васьков, Юрій Вадимович
|
|
Subject |
навчання
культура фізична культура фізичне виховання зміст фізкультурної освіти проектування дидактична модель навчального предмета модель методичної системи аналіз уроку training culture physical culture physical education the maintenance of sports education 796.011.3.057.874 |
|
Description |
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми вдосконалення системи навчання фізичної культури учнів основної школи. Науково обґрунтовано дидактичні основи навчання як педагогічної системи, розкрито концептуальні основи побудови змісту загальної середньої освіти. Розглянуто фізичну культуру як об’єкт теоретико-методологічного аналізу з культурологічних аспектів. Висвітлюються основні концептуальні основи формування змісту фізкультурної освіти, теоретичні питання його проектування для реального навчального процесу. Конкретизуються шляхи визначення провідних орієнтирів, джерел та факторів проектування змісту фізкультурної освіти На підставі загальнодидактичних підходів досліджується склад і структура змісту фізкультурної освіти та логіка розкриття його в реальному навчальному процесі. Розкриваються такі важливі аспекти організації навчального процесу, як: цілепокладання, зміст навчального матеріалу, методи, організаційні форми та засоби навчання, а також система оцінювання навчальних досягнень учнів. На основі моделі методичної системи навчання розроблено технологію організації навчального процесу на уроках фізичної культури, проведено моніторинг ефективності впровадження новітніх технологій, розкрита авторська методика здійснення аналізу сучасного уроку фізичної культури. The dissertation is a theoretic-experimental research of a problem of schooling system improvement to physical culture of the secondary school pupils. Didactic bases of schooling as pedagogical system are scientifically proved, conceptual bases of the maintenance construction of the general secondary education are opened. The physical culture as object of the theoretic-methodological analysis from cultural-logical aspects is considered. The basic conceptual bases of the physical culture education matter formation, theoretical questions of its designing for real educational process are elucidate. Ways of leading reference points definition, sources and factors of the physical culture education matter designing are concretized. On the basis of the general didactic approaches the composition and structure of the physical culture education matter and the logician of its disclosing in real educational process is investigated. Such prominent aspects of the organization of educational process, as: purpose position, the teaching material maintenance, methods, organizational forms and tutorials, and also estimation system of pupil educational achievements are revealed. On the basis of methodical system schooling model the technology of the organization of educational process at physical culture lessons is developed, monitoring of the newest technologies efficiency introduction is carried out, the author's technique of a modern physical culture lesson analysis realization is revealed. |
|
Date |
2014-04-28T12:55:07Z
2014-04-28T12:55:07Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Васьков, Юрій Вадимович. Теоретичні і методичні засади навчання фізичної культури учнів основної школи : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Васьков ; наук. консультант О. В. Тимошенко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 40 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5243 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|