Запис Детальніше

Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей
 
Creator Бондар, Л.В.
 
Subject французька мова професійного спрямування
монологічне мовлення
навчальний стиль
French for Specific Purposes
monologue speech
learning style
 
Description Статтю присвячено питанню оптимізації процесу формування компетенції у французькому професійно спрямованому монологічному мовленні студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає ступінь та характер кореляції успішності навчання монологічного мовлення з індивідуальними когнітивно-психологічними особливостями студентів – їх домінантними навчальними стилями.
The article deals with the question of optimization of forming French monologue oral production competence with students of technical specialities. The author analyses the degree and character of learning efficiency of monologue speech correlation with individual cognitive and psychological peculiarities of technical department students – their learning styles.
 
Date 2014-05-12T09:49:27Z
2014-05-12T09:49:27Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бондар Л.В. Психолого-педагогічні передумови оптимізації навчання французькому професійно спрямованому монологічному мовленню студентів технічних спеціальностей / Л.В. Бондар // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІ (97). – С. 13-18
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5265
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова