Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя
|
|
Creator |
Сегеда, Н.А.
|
|
Subject |
111.32:[008+001+37]
|
|
Description |
Монографія висвітлює філософсько-методологічні аспекти людиномірності в культурі, науці та освіті. Авторський колектив пропонує концептуалізацію філософсько-методологічних засад людиномірності культури, науки й освіти, висвітлює духовно-практичні смисли людиномірності в культурній реальності, аналізує психолого-педагогічні імперативи та максими людиномірності освіти.
|
|
Date |
2014-09-12T07:39:30Z
2014-09-12T07:39:30Z 2013 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя / Н.А.Сегеда // Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти: монографія / Авт. кол.; за заг. ред.. В.В.Молодиченка. – Мелітополь : Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2013. – C.204-221.
978-617-70-55-23-4 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5701 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького
|
|