Дослідження рівня сформованості художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики на основі хормейстерської підготовки
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження рівня сформованості художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики на основі хормейстерської підготовки
|
|
Creator |
Лєснік, О.С.
|
|
Subject |
художественно-языковые умения
аrt and language skills художньо-мовні вміння аrt and language skills of future music teacher художественно-языковые умения будущего учителя музыки художньо-мовні вміння майбутнього вчителя музики дирижерский жест conductor's gesture диригентський жест техника дирижера conductor's technique техніка диригента 371.134:78.071.2:811 |
|
Description |
В статье актуализирована проблема формирования художественно-языковых (речевых) умений будущих учителей музыки, которые формируются и используются в вокально - хоровой самостоятельной работе. Предлагается определение понятия «художественно - языковые (речевые) умения» и «художественно-языковые умения будущих учителей музыки на основе хоровой практики». Подчеркивается значение дирижерского жеста в компонентной структуре художественно-языковых умений. Представлены критерии, показатели и уровни сформированности данных умений у будущих учителей музыки. У статті актуалізована проблема формування художньо-мовних (мовленнєвих) умінь майбутніх вчителів музики, які формуються і використовуються в вокально - хоровій самостійній роботі. Пропонується визначення поняття «художньо - мовні (мовленнєві) уміння» і «художньо-мовні вміння майбутніх вчителів музики на основі хорової практики». Підкреслюється значення диригентського жесту в компонентної структурі художньо-мовних умінь. Представлені критерії, показники та рівні сформованості даних умінь у майбутніх учителів музики. In this paper the problem of forming actualized artistic language (speech) skills of the future music teachers, who formed and used in the vocal - choral work independently. Proposes a definition of the concept of "art - language (verbal) skills" and "artistic language skills of future music teachers based choir practice". Emphasizes the importance of the conductor's gesture component structure of the artistic and linguistic skills. The criteria, indicators and levels of formation of these abilities at the future music teachers. |
|
Date |
2014-09-25T20:05:50Z
2014-09-25T20:05:50Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лєснік О.С. Дослідження рівня сформованості художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики на основі хормейстерської підготовки / О. С. Лєснік // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 7 (12) : Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції " Гуманістичні орієнтири мистецької освіти", 22-24 квітня 2009 р.: до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - С. 105-111
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5716 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|