Холізм як методологічний підхід до розвитку особистості в педагогічній науці
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холізм як методологічний підхід до розвитку особистості в педагогічній науці
|
|
Creator |
Василенко, Л.М.
|
|
Subject |
холизм
holism холізм целостность integrity цілісність личность personality особистість образование education освіта 141.3:159.923.2 |
|
Description |
В статье рассматривается концепция холизма в качестве методологического подхода к развитию личности человека и анализируются его специфические характеристики, доказывается возможность применения холизма для формирования личности учителя музыки.
У статті розглядається концепція холізму в якості методологічного підходу до розвитку особистості людини і аналізуються його специфічні характеристики, доводиться можливість застосування холізму для формування особистості вчителя музики. The article discusses the concept of holism as a methodological approach to the development of human personality and analyze its specific characteristics, proved the possibility of holism for identity formation music teacher. |
|
Date |
2014-10-03T11:08:27Z
2014-10-03T11:08:27Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василенко Л.М. Холізм як методологічний підхід до розвитку особистості в педагогічній науці / Л.М. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 10-15
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5742 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|