Запис Детальніше

До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників
 
Creator Микитенко, Альона Петрівна
 
Subject пізнавальна активність
рівні сформованості пізнавальної активності
показники пізнавальної активності
мотиваційний, операційний, змістовно-інформаційний та емоційно-вольовий компоненти пізнавальної активності
cognitive activity
the levels of formation of cognitive activity
cognitive activity indicators
motivational, operational, content-information and emotional-volitional components of cognitive activity
37.015.3:159.953.5
 
Description У статті розглядається пізнавальна активність як інтегративна риса особистості, яка у процесі навчання вагомо впливає на результат навчання і тісно пов’язана з вихованням ініціативи, творчості, самостійності учня. Науково обґрунтовані мотиваційний, операційний, змістовно-інформаційний та емоційно-вольовий компоненти пізнавальної активності. Компоненти пізнавальної активності розглядаються як критерії її сформованості, а зміст компонентів – як їх показники. Аналізуючи результати експериментального дослідження рівнів сформованості пізнавальної активності старшокласників, визначено і охарактеризовано їх критерії та показники. Визначені перспективи подальшого дослідження проблеми пізнавальної активності старшокласників.
The article discusses the cognitive activity, as an integrative personality trait that in the learning process affects the outcome of weighty teachings and is closely linked with the education initiative, creativity, autonomy of senior pupils. Scientifically based motivational, operational, content – information and emotional – volitional components of cognitive activity . Components of cognitive activity are considered as criteria to its formation and content components – their performance. Analyzing the results of an experimental study of the levels of formation of cognitive activity of senior pupils have been identified and characterized by their criteria and indicators. The prospects for further study of the problem of cognitive activity seniors pupils.
 
Date 2014-12-26T22:30:46Z
2014-12-26T22:30:46Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Микитенко А. П. До проблеми визначення рівнів розвитку пізнавальної активності старшокласників // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2014. – Вип. 15. – С. 139-151.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6181
 
Language uk
 
Publisher Фенікс