Запис Детальніше

Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг»

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг»
 
Creator Меньшеніна, Анна Євгеніївна
 
Subject бренд
бренд
brand
державний брендинг
государственный брендинг
state branding
національний брендинг
национальный брендинг
nation branding
імідж країни
имидж страны
image of the state
32.019.5
 
Description У статті проаналізовано поняття державного брендингу як стратегічної складової розвитку держави в контексті глобалізаційних процесів, а також питання становлення та закріплення позитивного іміджу держави на зовнішньополітичній арені.
В статье проанализировано понятие государственного брендинга как стратегической составляющей развития государства в контексте глобализационных процессов, а также вопросы становления и закрепления положительного имиджа государства на внешнеполитической арене.
This article was analyzed the concept of the state branding as a strategic component of the country’s development in the context of globalization processes, as well as questions of establishing and consolidation a positive image of the state in the international arena.
 
Date 2015-03-12T13:37:59Z
2015-03-12T13:37:59Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Меньшеніна Анна Євгеніївна Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг» / Анна Євгеніївна Меньшеніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. – Випуск 15: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – С.46-50
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6559
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова