Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг»
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг»
|
|
Creator |
Меньшеніна, Анна Євгеніївна
|
|
Subject |
бренд
бренд brand державний брендинг государственный брендинг state branding національний брендинг национальный брендинг nation branding імідж країни имидж страны image of the state 32.019.5 |
|
Description |
У статті проаналізовано поняття державного брендингу як стратегічної складової розвитку держави в контексті глобалізаційних процесів, а також питання становлення та закріплення позитивного іміджу держави на зовнішньополітичній арені.
В статье проанализировано понятие государственного брендинга как стратегической составляющей развития государства в контексте глобализационных процессов, а также вопросы становления и закрепления положительного имиджа государства на внешнеполитической арене. This article was analyzed the concept of the state branding as a strategic component of the country’s development in the context of globalization processes, as well as questions of establishing and consolidation a positive image of the state in the international arena. |
|
Date |
2015-03-12T13:37:59Z
2015-03-12T13:37:59Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Меньшеніна Анна Євгеніївна Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг» / Анна Євгеніївна Меньшеніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. – Випуск 15: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – С.46-50
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6559 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|