Про наочність викладання фізики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Про наочність викладання фізики
|
|
Creator |
Афонін, В. Г.
|
|
Subject |
викладання фізичних дисциплін
преподавания физических дисциплин teaching physical sciences комп’ютерне моделювання компьютерное моделирование computer simulation модель модель model 378 |
|
Description |
Викладання будь-якої дисципліни зв’язано з необхідністю реалізації усіх відомих принципів навчання. Співвідношення окремих принципів визначає особливості навчального процесу з конкретних дисциплін. Особливістю викладання фізичних дисциплін на будь-якому рівні є визначальна роль принципів наочності і зв’язки з навколишнім світом, із практичною діяльністю. Ці два принципи органічно пов’язані між собою, доповнюють один одного і, у першу чергу, забезпечують ефективність викладання фізичних законів і явищ. Те, що навчання фізиці повинне бути наочно і всебічно ілюстровано, не викликає ні в кого заперечень. В принципі можна сказати, що нічого тут що-небудь обговорювати. Адже необхідність дотримуватись 17 критеріїв наочності і переконливості закладена в кваліфікаційних характеристиках фахівців відповідного рівня. Однак, реальні умови, у яких функціонує наша освіта, змушують говорити про необхідність посилення уваги до цієї сторони навчальних процесів і особливо з фізичних наук. Преподавание любой дисциплины связано с необходимостью реализации всех известных принципов обучения. Соотношение отдельных принципов определяет особенности учебного процесса по конкретным дисциплинам. Особенностью преподавания физических дисциплин на любом уровне является определяющая роль принципов наглядности и связи с окружающим миром, с практической деятельностью. Эти два принципа органически связаны между собой, дополняют друг друга и, в первую очередь, обеспечивают эффективность преподавания физических законов и явлений. The teaching of any subject connected with the necessity of implementing all known principles of learning. Value of certain principles determines the characteristics of the learning process on specific subjects. Feature of teaching natural sciences at any level is the decisive role of the principles of visibility and communication with the outside world, with practitioners. These two principles are organically related, complementary and, above all, ensure the effectiveness of teaching physical laws and phenomena. |
|
Date |
2015-03-16T18:23:42Z
2015-03-16T18:23:42Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Афонін В. Г. Про наочність викладання фізики / В. Г. Афонін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 3.Фізика і математика у вищій і середній школі: Зб. наукових праць – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. – № 2. – с. 17-19
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6590 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгом анова
|
|