Міжпредметні структурно-логічні зв’язки в навчальних планах інженерних спеціальностей будівельних вузов
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжпредметні структурно-логічні зв’язки в навчальних планах інженерних спеціальностей будівельних вузов
|
|
Creator |
Клапченко, В. І.
Бурдейна, Н. Б. Мінаєва, Ю. І. |
|
Subject |
навчальний план
учебный план сurriculum професійна підготовка спеціалістів профессиональная подготовка специалистов vocational training логіка логика logic 371.315 |
|
Description |
Навчальний план — один з найважливіших документів, що визначає зміст загальноосвітньої і професійної підготовки спеціалістів. В ньому реалізуються цілі і задачі виховання майбутнього спеціаліста, основні принципи відбору наукової інформації та її систематизації з врахуванням міжпредметних зв’язків і логіки викладення матеріалу; знаходять втілення ідеї розвитку особистості на основі органічного поєднання загальної, політехнічної і професійної освіти, поєднання навчання з виробничою практикою, розвитку творчого мислення і пізнавальної
Учебный план - один из важнейших документов, определяющим содержание общеобразовательной и профессиональной подготовки специалистов. В нем реализуются цели и задачи воспитания будущего специалиста, основные принципы отбора научной информации и ее систематизации с учетом межпредметных связей и логики изложения материала; находят воплощение идеи развития личности на основе органического сочетания общей, политехнической и профессионального образования, соединение обучения с производственной практикой, развития творческого мышления и познавательной Curriculum - one of the most important documents that defines the content of general education and vocational training. It implemented goals and objectives of future education specialist, the selection of the basic principles of scientific information and its systematization incl interdisciplinary connections and logic of the material; are realizing the idea of personal development through organic combination of general, vocational and polytechnic education, combining learning with practical training, creative thinking and cognitive |
|
Date |
2015-03-18T19:42:09Z
2015-03-18T19:42:09Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Клапченко, В. І. Міжпредметні структурно-логічні зв’язки в навчальних планах інженерних спеціальностей будівельних вузов / В. І. Клапченко, Н. Б. Бурдейна, Ю. І. Мінаєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 49-52.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6605 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|