Запис Детальніше

Розв’язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розв’язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності
 
Creator Погорілко, Т. М.
 
Subject молодий спеціаліст
молодой специалист
young professional
моделювання професійної діяльностімоделювання професійної діяльностімоделювання професійної діяльностімоделювання професійної діяльності
моделирование профессиональной деятельности
design of professional activity
студент
студент
student
378.016:53
 
Description Дуже часто молодому спеціалісту важко влаштуватися на роботу, оскільки одразу після закінчення навчального закладу вчорашній студент не готовий до цілісної професійної діяльності. Він безперечно має необхідні знання, але ці знання розрізнені, як частинки мозаїки і цілісної картини людина не має. Тому викладачі намагаються знайти такі форми занять, які були б спрямовані саме на практичне ознайомлення з професійною діяльністю, формували б професійно-значимі якості особистості. Моделювання професійної діяльності в навчальному процесі є одним з шляхів вдосконалення професійної підготовки.
Очень часто молодому специалисту трудно устроиться на работу, поскольку сразу после окончания учебного заведения вчерашний студент не готов к целостной профессиональной деятельности. Он определенно имеет
необходимые знания, но эти знания разрозненные, как частицы мозаики и целостной картины человек не имеет. Поэтому преподаватели стараются найти такие формы занятий, которые были бы направлены именно на практическое ознакомление с профессиональной деятельностью, формировали бы профессионально значимые качества личности. Моделирование профессиональной деятельности в учебном процессе является одним из путей совершенствования профессиональной подготовки.
Very often young professionals hard to get a job as soon as graduation yesterday student is not ready for a holistic profession. He certainly has necessary knowledge, but that knowledge scattered as particles mosaics and coherent picture of the person has. Therefore, teachers try to find such forms of employment that would be aimed at the practical acquaintance with the profession, would form meaningful vocational personality. Modeling the activity in the classroom is one of the ways to improve training.
 
Date 2015-03-26T09:46:09Z
2015-03-26T09:46:09Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Погорілко, Т. М. Розв’язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності / Т. М. Погорілко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 23-26.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6642
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова