Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя. Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя. Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва
|
|
Creator |
Ці, Сянбо
|
|
Subject |
художньо-творчий потенціал
бакалавр музичного мистецтва контекстний підхід компетентнісний підхід artistic and creative potential Bachelor of Musical Arts contextual approach competence-based approach 378:78 (07) |
|
Description |
У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий). Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати. The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level). Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results. |
|
Date |
2015-04-02T08:32:32Z
2015-04-02T08:32:32Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6664
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|