Запис Детальніше

Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя. Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Контекстний і компетентісний підходи як методологічне підгрунтя. Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва
 
Creator Ці, Сянбо
 
Subject художньо-творчий потенціал
бакалавр музичного мистецтва
контекстний підхід
компетентнісний підхід
artistic and creative potential
Bachelor of Musical Arts
contextual approach
competence-based approach
378:78 (07)
 
Description У статті розглядається проблема формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як процес його закономірної, якісної зміни, переходу з одного стану в інший, більш досконалий (від старого якісного стану до нового, з нижчого рівня на вищий).
Контекстний та компетентнісний підходи є концептуальною основою процесу формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва у таких позиціях: 1) діяльнісна домінанта засвоєння знань і художньо-творчого досвіду; 2) змістовотворча категорія “контекст” відображає вплив художньо-творчих і соціально-культурних умов на виконавську підготовку студента, сенс художньо-творчої діяльності, її процес і результати.
The problem of formation of artistic and creative potential bachelors of music as a process of natural, qualitative change, the transition from one state to another, more perfect (from the old to the new qualitative state, from a lower to a higher level).
Context and competency approaches are conceptual foundation for the formation of artistic and creative potential bachelors of music in these positions: 1) activity-dominant learning and artistic and creative experience; 2) zmistovotvorcha category of "context" is the effect of artistic and creative, social and cultural conditions for performing student training, the meaning of art and creativity, its process and results.
 
Date 2015-04-02T08:32:32Z
2015-04-02T08:32:32Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6664
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова