Запис Детальніше

Планування самоосвіти як систематизуючий фактор управління самоосвітньою діяльністю

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування самоосвіти як систематизуючий фактор управління самоосвітньою діяльністю
 
Creator Бараболя, М. М.
 
Subject самоосвіта
самообразование
self-education
особистість
личность
personality
професійна кваліфікація
профессиональная квалификация
professional qualifications
37.041: 371.14
 
Description Сучасна школа здійснює складний процес, напрямлений на формування всесторонньо розвиненої особистості. Вирішальна роль в цьому процесі належить вчителю. Але авторитет вчителя та його вплив на учнів залежить від рівня їх суспільного розвитку, високої культури спілкування, педагогічної майстерності. Саме ці фактори спонукають вчителів систематично та наполегливо вдосконалювати свої знання, технології навчання, підвищуючи професійну кваліфікацію. Основним засобом вдосконалення професійної компетентності вчителя була раніше і залишається на сьогоднішній день самоосвітня діяльність педагога. Але тільки в тому випадку, коли вчитель чітко усвідомлює сенс такої роботи і правильно розподіляє зусилля щодо вдосконалення власної педагогічної діяльності, результативність самоосвіти є очевидною.
Современная школа осуществляет сложный процесс, направленный на формирование всесторонне развитой личности. Решающая роль в этом процессе принадлежит учителю. Но авторитет учителя и его влияние на учащихся зависит от уровня их общественного развития, высокой культуры общения, педагогического мастерства. Именно эти факторы побуждают учителей систематически и настойчиво совершенствовать свои знания, технологии обучения, повышая профессиональную квалификацию. Основным средством совершенствования профессиональной компетентности учителя была раньше и остается на сегодняшний день самообразовательная деятельность педагога. Но только в том случае, когда учитель четко осознает смысл такой работы и правильно распределяет усилия по совершенствованию своей педагогической деятельности, результативность самообразования очевидна.
Modern school performs complex process directed to the formation of comprehensively developed personality. The decisive role in this process the teacher. But the authority of teachers and its impact on students depending on their level of social development, the high culture of communication, pedagogical skills. These factors motivate teachers systematically and consistently improve their knowledge, learning technologies, increasing professional qualifications. The primary means of improving professional competence of teachers was previously and remains today the activities of self education teacher. But only when the teacher is fully aware of this sense of right and distributes efforts to improve their own teaching activities, the effectiveness of self is evident.
 
Date 2015-04-03T19:35:29Z
2015-04-03T19:35:29Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Бараболя, М. М. Планування самоосвіти як систематизуючий фактор управління самоосвітньою діяльністю / М. М. Бараболя // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 49-52.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6700
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова