Запис Детальніше

Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку
 
Creator Кузава, Ірина Борисівна
 
Subject інклюзивна освіта
дошкільники
корекція
вихователь
корекційно-розвивальне середовище
медико-психолого-педагогічний супровід
моніторинг індивідуальних досягнень
модель, професійна готовність
професійна компетентність
система
теоретичні та методичні засади
технології
inclusive education
preschoolers
correction
educator
correction and developing environment
medical and psycho-pedagogical support
monitoring of individual achievements
model
professional readiness
professional competence
system
theoretical and methodological foundations
technology
376 – 056.36 – 053.4 (043.3)
 
Description У дисертації досліджено проблему інклюзивної освіти дiтей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку, проаналізовано її вітчизняний і зарубіжний досвід організації; науково обґрунтовано та апробовано систему інклюзивної освіти дошкільників із особливостями психофізичного розвитку на основі толерантного ставлення до вихованців зазначеної категорії; визначено компоненти, критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності до навчання у школі дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку; розкрито сутність сучасних технологій практичної реалізації системи інклюзивної освіти дошкільників із порушеннями психофізичного розвитку та доведено їх вплив на розвиток, корекцію та соціалізацію дошкільників із психофізичними порушеннями.
In the dissertation the problem of inclusive education of children of to preschool children in need of correction psychophysical development, analysis of national and international experience of the organization; of scientific substantiated and approbated system of inclusive education of preschool children with special psychophysical needs on the basis of tolerance to pupils that category; is defined components, criteria, indicators and characterized levels of readiness of to learning at school preschool children needing correction psychophysical development; reveals the essence of modern technology the practical implementation of inclusive education the system of preschool psychophysical disabilities and proved their influence on development, correction and the socialization of preschoolers with psychophysical disabilities.
 
Date 2015-04-09T09:11:59Z
2015-04-09T09:11:59Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Кузава, Ірина Борисівна. Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.03 / І. Б. Кузава ; наук. консультант В. М. Синьов ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6732
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова