Запис Детальніше

Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі
 
Creator Коломієць, О. М.
 
Subject диференціація навчання
дифференциация обучения
differentiation of learning
понятійний апарат
понятийный аппарат
conceptual apparatus
освіта
образование
education
 
Description Отже, протягом 20 ст. уточнювався понятійний апарат, велися широкі дискусії, проводилися дисертаційні дослідження з проблем диференціації навчання. Як показує аналіз проведений вище, визначення поняття «індивідуалізація навчання», «диференціація навчання», її форми та шляхи реалізації залежали від ідеології країни, соціального замовлення суспільства, розвитку психології, педагогіки та методики в цілому, пріоритетних цілей освіти, розвитку самої проблеми у педагогічній науці та практиці.
Итак, в течение 20 ст. уточнялся понятийный аппарат, велись широкие дискуссии, проводились диссертационные исследования по проблемам дифференциации обучения. Как показывает анализ проведенный выше, определение понятия «индивидуализация обучения», «дифференциация обучения», ее формы и пути реализации зависели от идеологии страны, социального заказа общества, развития психологии, педагогики и методики в целом, приоритетных целей образования, развития самой проблемы в педагогической науке и практике.
Thus, during the 20th century. refined conceptual apparatus were extensive discussions were held dissertation research on differentiation of instruction. An analysis carried out above, the definition of "individualization of learning", "learning differentiation", its forms and ways of implementation depended on the ideology of the country, the social order of society, the development of psychology, pedagogy and methodology as a whole, the priority goals of education, the development of the problems in teaching science and practice.
 
Date 2015-04-09T14:00:34Z
2015-04-09T14:00:34Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Коломієць, О. М. Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі / О. М. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 26-29.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6741
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова