Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики
|
|
Creator |
Чашечникова, О. С.
|
|
Subject |
студенти
студенты students навчання математики обучения математике learning mathematics саморозвиток саморазвитие self-development |
|
Description |
Тенденція в старших класах та в процесі роботи із студентами через нестачу навчального часу “переносити” достатньо великий обсяг матеріалу на самостійне опрацювання без попередньої діагностики рівня сформованості навичок самостійної діяльності не тільки не сприяє розвитку самостійності, творчого мислення, але й гальмує його: неможна ефективно розвивати те, що ще не сформовано. Недоцільно організована самостійна робота учнів та студентів на практиці значно знижує ефективність навчання.
Тенденция в старших классах и в процессе работы со студентами из-за недостатка учебного времени "переносить" достаточно большой объем материала на самостоятельную проработку без предварительной диагностики уровня сформированности навыков самостоятельной деятельности не только не способствует развитию самостоятельности, творческого мышления, но и тормозит его: нельзя эффективно развивать то, что еще не сформирован. Нецелесообразно организована самостоятельная работа учащихся и студентов на практике значительно снижает эффективность обучения. The trend in high school and in the work with students due to lack of training time "transfer" large enough volume of material to an independent study with no previous diagnosis of formation of independent activity not only promotes independence, creative thinking, but also hinders him, can not effectively develop that is not yet formed. It is inappropriate organized independent work of pupils and students in practice reduces the effectiveness of training. |
|
Date |
2015-04-09T14:32:42Z
2015-04-09T14:32:42Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чашечникова, О. С. Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 33-38.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6743 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|