Запис Детальніше

Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики
 
Creator Чашечникова, О. С.
 
Subject студенти
студенты
students
навчання математики
обучения математике
learning mathematics
саморозвиток
саморазвитие
self-development
 
Description Тенденція в старших класах та в процесі роботи із студентами через нестачу навчального часу “переносити” достатньо великий обсяг матеріалу на самостійне опрацювання без попередньої діагностики рівня сформованості навичок самостійної діяльності не тільки не сприяє розвитку самостійності, творчого мислення, але й гальмує його: неможна ефективно розвивати те, що ще не сформовано. Недоцільно організована самостійна робота учнів та студентів на практиці значно знижує ефективність навчання.
Тенденция в старших классах и в процессе работы со студентами из-за недостатка учебного времени "переносить" достаточно большой объем материала на самостоятельную проработку без предварительной диагностики уровня сформированности навыков самостоятельной деятельности не только не способствует развитию самостоятельности, творческого мышления, но и тормозит его: нельзя эффективно развивать то, что еще не сформирован. Нецелесообразно организована самостоятельная работа учащихся и студентов на практике значительно снижает эффективность обучения.
The trend in high school and in the work with students due to lack of training time "transfer" large enough volume of material to an independent study with no previous diagnosis of formation of independent activity not only promotes independence, creative thinking, but also hinders him, can not effectively develop that is not yet formed. It is inappropriate organized independent work of pupils and students in practice reduces the effectiveness of training.
 
Date 2015-04-09T14:32:42Z
2015-04-09T14:32:42Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Чашечникова, О. С. Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 33-38.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6743
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова