Запис Детальніше

Лінгвокреативність україномовної реклами крізь призму постмодерну

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лінгвокреативність україномовної реклами крізь призму постмодерну
 
Creator Іванова, І. Б.
 
Subject постмодерн
рекламний текст
рекламна комунікація
художній образ
мова реклами
postmodern
advertising text
advertising communication
artistic image
the language of advertising
 
Description Статтю присвячено проблемі використання естетики і художнього методу постмодерну для створення структури образу в україномовній рекламі на лінгвостилістичному рівні;надана
характеристика провідним постмодерним складовим художнього образу в рекламному тексті.
The article is dedicated to the problem of aesthetics and post-modern artistic method to create a
structure of the image in the Ukrainian-language advertising. It describes the main components of postmodern
at the level of art image advertising embodied in the language level.
 
Date 2015-04-10T13:37:31Z
2015-04-10T13:37:31Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Іванова, І. Б. Лінгвокреативність україномовної реклами крізь призму постмодерну [Текст] / І. Б. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9: Сучасні тенденції розвитку мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 10. - С. 102-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6758
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова