Лінгвокреативність україномовної реклами крізь призму постмодерну
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лінгвокреативність україномовної реклами крізь призму постмодерну
|
|
Creator |
Іванова, І. Б.
|
|
Subject |
постмодерн
рекламний текст рекламна комунікація художній образ мова реклами postmodern advertising text advertising communication artistic image the language of advertising |
|
Description |
Статтю присвячено проблемі використання естетики і художнього методу постмодерну для створення структури образу в україномовній рекламі на лінгвостилістичному рівні;надана характеристика провідним постмодерним складовим художнього образу в рекламному тексті. The article is dedicated to the problem of aesthetics and post-modern artistic method to create a structure of the image in the Ukrainian-language advertising. It describes the main components of postmodern at the level of art image advertising embodied in the language level. |
|
Date |
2015-04-10T13:37:31Z
2015-04-10T13:37:31Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іванова, І. Б. Лінгвокреативність україномовної реклами крізь призму постмодерну [Текст] / І. Б. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9: Сучасні тенденції розвитку мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 10. - С. 102-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6758 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|